موضوعات نامزدی و زناشویی

افزایش آگاهیهای عمومی برای کاهش اختلافات در زندگی زناشویی

موضوعات نامزدی و زناشویی

افزایش آگاهیهای عمومی برای کاهش اختلافات در زندگی زناشویی

برخی موضوعاتی که در وبلاگ منتشر می شود و بوسیله لینک ادامه مطلب به صفحات طبقه بندی شده ارجاع داده می شود بوسیله نویسنده وبلاگ تهیه گردیده است و برای اتحاد منبع بر روی آن صفحات قرار گرفته است .

طبقه بندی موضوعی

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

دختران و پسران و همچنین مردان و زنان در اجتماع با هدفهای خاصی تمایل به ارتباط دارند برخی برای تفریح و خوشگذرانی و وقت گذرانی  ، برخی برای برقراری رابطه ...


ادامه مطلب...



اکثر اختلافاتی که بین زوجین پیش می آید را می توان به خودخواهی ها و خود بینی ها ربط داد . همه می خواهند بگویند که بیشتر می فهمند و این آغز یک نبرد شکست خورده است .

ادامه مطلب...


اگر زندگی با عشق واقعی شروع شده باشد در لحظه های بحرانی فقط و فقط عشق می تواند مشکلات را برطرف کند نه خودخواهی .

ادامه مطلب...

بسیاری در زندگی زناشویی  با حالتهایی مطلوب و یا نامطلوب از نتیجه اعمال و رفتار مواجه می شوند که اگر آگاهی لازم را در مورد طرز برخورد با اینگونه موقعیتها را کسب نکرده باشند به بازتابی منفی در دراز مدت برخورد می کنند


ادامه مطلب...

خواستگاری های سنتی گاه دچار ضعفهایی می شود که یا افراط ایجاد می کند یا تفریط . علی رغم مطلوب بودن خواستگاری سنتی اگر ضعفهای آن نیز برطرف شود بهترین گزینه خواهد بود .

ادامه مطلب...

زندگی زناشویی باید مثل یک ساختمان مهندسی ساز ساخته شود تا از استحکام لازم و کافی برقرار باشد . بدون رعایت شرایط و لوازم مورد نیاز برای این کار نمی توان به این هدف رسید .


ادامه مطلب...

آگاهی از اصول برقرای ارتباط جنسی سالم و موفق لازمه هر زندگی می باشد . بدون شناخت ، امکان برقراری رابطه عاطفی مطلوب وجود ندارد . در ادامه به روشهای مورد نیاز برای رسیدن به این مهم می پردازیم.

ادامه مطلب...